Ældre cases & referencer

Her er ældre cases fra 2014

IAA - marketing efteruddannelser

Donald Nekman, Rektor, IAA marketing efteruddannelserne i Danmark
(Denne case er udviklet med Kenneth Christiansen som konsulent i 2014)

Jeg har arbejdet sammen med Kenneth Christiansen i 5-6 år. Gennem årerne har han løbende ydet en meget værdifuld sparring i forhold til at optimere resultatet af både branding og leadgenerering.

Jeg sætter pris på hans viden om, hvordan man designer content og kampagner, så de passer med det sted, man ønsker at se kundeemner i en salgsprocess.

Hans forslag til forbedringer har bidraget til at vi skiller mange irrelevante leads fra, og får flere relevante leads, som henvender sig af de rigtige årsager.

Slutresultatet har været at vi får flere betalende kunder for færre  penge. Dertil kommer, at vi løbende har haft interessante faglige dialoger om marketing teori og virkemidler.

Oracle

Kenneth Mandrup Hansen, salgsdirektør, Oracle Danmark
(Denne case er udviklet med Kenneth Christiansen som konsulent i 2014)

Jeg har arbejdet sammen med Kenneth Christiansen i ca. 2 år via hans rolle som direktør for MARKET. Kenneth er meget langt fremme i forhold til både ny marketingteori og praktisk udvikling af kundedata- og content. Han har skrevet flere af vores seminarer inden for marketing  automation og social mfl., hvor det traditionelt er vanskeligt at finde- og tiltrække relevante kundeemner. Han skrev vores seneste konference i foråret 2014, som blev blandt de største succeser, vi har haft inden for marketingkonferencer i Danmark.  

Neolane, Adobe Campaign

Sophie Mc Donagh, Brand Marketing Specialist EMEA, Adobe Campaign
(Denne case er udviklet med Kenneth Christiansen som konsulent i 2014)


Neolane has used Kenneth for 3 years as a B2B marketing and content expert. He has built: 

  • Several succesfull seminars within Customer Experience Management targeted desicisionmakers in large companies in Denmark
  • Online inbound leadgeneration where he delivered relevant newbizz customerleads 

We are very satisfied with the work he has done for us. 


He has understood our business proposition, and has been able to create content that gave our targetgroup a relevant incentive to contact us.