Referencer og cases

Vores referencer og cases er testamente til vores forpligtelse over for kvalitet og resultatorienteret service. Referencer repræsenterer tilfredse klienter, der har oplevet succes med vores løsninger, og som generøst deler deres positive oplevelser. Disse anbefalinger fungerer som pejlemærker for vores pålidelighed og evne til at opfylde forventningerne.

Dyk ned i vores cases for at få indblik i konkrete eksempler på, hvordan vi har løst udfordringer og leveret skræddersyede løsninger til vores klienter. Vores cases fungerer som en detaljeret rejse gennem vores arbejdsproces, og hvordan vi har skabt merværdi for vores klienter. Det er historier om succes, innovation og målbare resultater.

Udforsk vores referencer og cases for at få en dybere forståelse af, hvordan vi kan hjælpe dig med at opfylde dine behov og nå dine mål. Vi tror på, at vores arbejde taler for sig selv, og vores referencer og cases er et vindue til den dedikation, vi lægger i hver opgave.

BWT - Software udvikling case. Konsulenterne har været med til at opbygge en teknologisk ramme, der kan skaleres og udvikles i takt med BWT's vækst

BWT - Software udvikling case

Leadtech har både leveret tekniske løsninger, været en proaktiv rådgiver og sparringspartner, der har bidraget med værdifuld forretningsindsigt

Klimaenergi - Software udvikling case. Leadtech er gode til at lytte til, og forstå vores ønsker

Klimaenergi - Software udvikling case

Klimaenergi arbejder løbende med at optimere vores forretnings-processer og at kunne håndtere kundeforespørgsler effektivt.

Kampagne, hvor 100% af henvendelserne har et projekt, og er købeklare

Yellowtec - Leadgenerering case

Kampagne, hvor 100% af henvendelserne har et projekt, og er købeklare. Salgstiden på at tale med dårligt kvalificerede kunder blev reduceret med op mod 90%.

Papiruld Danmark fik tilpasset et kampagnestyringsværktøj til automatisk leadhåndtering og fakturering i ERP

Papiruld Danmark - Software udvikling

Papiruld Danmark fik tilpasset et kampagnestyringsværktøj til automatisk leadhåndtering og fakturering i ERP, hvor kundens rejse blev styret gennem 3 personer med forskellige opgaver.

I denne case kan du læse om, hvordan en printannonce gav en ROI på 2.000%

Heatsave case, leadgenerering

I denne case kan du læse om, hvordan en printannonce gav en ROI på 2.000%. Investeringen var på 50.000 kr. og der blev solgt for 1. mio kr.

Ældre Leadtaech cases & referencer

Ældre cases & referencer

Kenneth Christiansen har udviklet leadgenerende kampagner for IAA, Oracle og Neolane, Adobe Campaign, som har givet ham disse cases med deres oplevelser.